משלוחים חינם עד הבית / עבודה בהזמנה מעל 200 ש”ח

בהזמנה מתחת ל- 200 ש”ח – עלות משלוח  – 25 ש”ח 

החזרה / החלפה עם שליח תעלה 25 ש”ח לכל כיוון (לפיכך, רכישת מוצרים והחזרתם תעלה 50 ש”ח)

אין החזר של דמי המשלוח 

ניתן להחזיר את הפריטים שנרכשו באתר ולקבל החזר כספי מלא (או זיכוי לרכישה באתר)

מומלץ ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטל 054-4502609 (וואטסאפ) בכדי לתאם את החזרת המוצרים או החלפתם.

לתשומת לבכן – פריטים שנרכשו באתר אינם ניתנים להחלפה / החזרה בסניפים מודיעין עילית עפולה וטבריה (סניפי זכיין).

לא ניתן לקבל החזר כספי או זיכוי בסניפים ברכישה מהאתר אלא רק לבצע החלפה בצירוף קבלה וכשהתווית צמודה לפריט

חשוב מאד – יש לציין את שמך, מספר הטלפון שלך ומספר ההזמנה עם הפריטים שתחזירי. אנו נתקשה לטפל בחבילות שיגיעו אלינו ללא פרטי השולחת.

החלפת המוצרים שרכשתן תתאפשר בכל דרך שתבחרו, ובתנאי שהם יגיעו באריזה סגורה לאחד מסניפי החברה (למעט סניף מודיעין עילית עפולה וסניף טבריה), למחסני החברה, או לסניף הדואר הקרוב אליהם, בתוך 14 ימים לכל המאוחר.

ניתן להחזיר את הפריטים ישירות למחסני החברה בעצמכם, באמצעות דואר רשום או באמצעות שליח שאנחנו נתאם לך (החזרה באמצעות שליח כרוכה בתשלום מראש של 25 ש”ח ).

לחצי כאן לתיאום שליח 

יש לציין את שמך, מספר הטלפון שלך ומספר ההזמנה עם הפריטים שתחזירי.

את הפריטים שברצונך להחזיר יש לשלוח לזויה אופנה בע”מ ת.ד. 5200 תל אביב יפו.

החזרה עצמית תתאפשר למחסני החברה ברחוב אליפלט 23 (פינת אילת 22) תל אביב, בתיאום מראש (כשהזיכוי יבוצע מאוחר יותר על ידי נציגי החברה). לא תתאפשר קבלת קהל או החלפה במחסני החברה.

אנו נזכה את אמצעי התשלום ששימש אותך לרכישה, בתוך 10 ימי עסקים מיום שיגיעו למשרדי החברה, ונשלח לך הודעה על כך (ככל שהדבר יתאפשר), או ניצור אתך קשר למציאת פתרון אחר.

יתכן שלאחר קבלת המוצרים תהיה בנינו לבינך מחלוקת בנוגע לאשמה בטעות באספקת המוצר ו/או בנוגע לנשיאה בעלות המשלוח (הלוך אלייך, ברכישה מתחת ל- 200 ש”ח, או חזור אלינו – בכל החלפה או החזרה) ו/או בהחלפת / החזרת מוצר משומש ו/או בשל טענה לאי אספקת מוצר נכון ו/או תקין ו/או בשלמותו ו/או כשם שהוזמן ו/או בהבדלי גוונים ו/או בשגיאה במידות מסומנות ו/או מכל סיבה אחרת. במקרים של מחלוקת בנוגע לנשיאה בעלויות הכל יהיה לפי שיקול דעתה של החברה המפעילה את האתר, ויעשה רק בהתכתבות וואטסאפ, דוא”ל או טפסי יצירת הקשר שבאתר.

היה ומנגנון ישוב המחלוקות שלנו ימצא לנכון (למשל, במקרה של טעות שלנו באספקת מוצר שגוי, מוצר שלא בשלמותו, מוצר במידה שונה מהמוזמן או בצבע שונה מהמוזמן) – את תזוכי בעלות המשלוחים ו/או המוצר ו/או חלק מעלויות אלו, ותקבלי הודעה על כך (באותו האפן שבאמצעותו קיבלת את הודעת החיוב).

תנאי ההחזרה המלאים:

א. כל פעולות הרכישה באתר כפופות לחוק הגנת הצרכן התשמ”א (1981), על תקנותיו השונות, כפי שיחולו מעת לעת. (לחצי לצפיה בתקנות חוק הגנת הצרכן בדבר ביטול עסקה)

ב. כל הלקוחות רשאים להחזיר את הטובין הנרכשים באתר, למעט טובין שצוינו בחוק הגבלות על החזרתם; ולקבל החזר כספי מלא על המוצר, למעט החזר דמי המשלוח (כפי שמפורט בסעיף 3 לעיל), ובתנאי שאמצעי התשלום יאפשר זאת.

ההחזרה תהיה באותו אמצעי התשלום ששימש לרכישה, ככל שהדבר יאפשר (לא יהיו החזרים כספיים למשלמים בכרטיסי דיירקט למיניהם או בכרטיסי אשראי נטענים למיניהם. רוכשים באמצעים אלו, יהיו רשאים לקבל קרדיט / זיכוי / שובר לרכישה באתר).

ג. על הטובין המוחזרים להיות חדשים ובאריזתם / צורתם המקורית, ללא פגם כלשהו, שלא נעשה בהם שימוש כלל, ושהתווית שהוצמדה להם עודנה במקומה. על הרוכשים לוודא כי הפריט שהגיע הוא הפריט המוזמן, ושלא נפלה כל טעות המונעת הנאה מרבית ממנו (הדגם נכון, הצבע נכון, המידה נכונה, המרקם וכל התכונות הנוספות מתאימים), זאת בטרם יעשו בו שימוש ראשוני; שכן החברה מאפשרת החזרת מוצרים חדשים בלבד!

ד. החזרת הטובין תהיה בכל דרך שתבחרו, ובתנאי שהם יגיעו למחסני החברה, או לסניף הדואר הקרוב אליהם, בתוך 14 ימים לכל המאוחר. הטיפול בביטול העסקה על ידי הרוכשת, יהיה בתוך 10 ימים מיום שהטובין הוחזרו למחסני החברה על פי תנאי תקנון זה.

ה. האתר שומר לעצמו את הזכות לבטל בעצמו הזמנה, כולה או מקצתה, מסיבה של חוסר במלאי תקין, טעות בין המוצג לקיים בפועל, או משום חשד לשימוש בלתי הולם באתר ו/או שלא על פי תקנון זה.

ו. על ביטול הזמנה שנקלטה יודיע האתר באמצעות הטלפון או באמצעות הדואר האלקטרוני.

ז. הרוכשים באתר מוותרים מראש על כל טענה בדבר נזק כלשהו, בין אם ישיר ובין אם עקיף, שיגרם למי מהם או מטעמם עקב שימוש באתר ו/או עקב ביטול הזמנה מצד האתר כאמור בסעיף ה’.