פרטים נוספים בקשר להזמנה
שלום ותודה שרכשת ב- zoyaonline ,
חשוב לנו שתדעי שאנחנו כאן בשבילך גם אחרי הקניה ונשמח לסייע לך בכל דבר. אנו זמינים בשבילך בטלפון 054-4502609 בימים א' – ה' בין השעות 10:00 – 17:00 וניתן גם לשלוח אלינו הודעות וואטסאפ מעבר לשעות המענה הטלפוני.
באם בחרת באפשרות של איסוף עצמי ממחסני החברה שברחוב החומה 4 בראשון לציון תקבלי הודעה ברגע שהזמנתך תהיה מוכנה לאיסוף.
בהזמנה שבאמצעות שליח אנו מתחייבים למועדי אספקה של עד 10 ימי עסקים מיום ההזמנה, אבל לרוב ההזמנות יגיעו אליך בתוך 2 ימי עסקים. שימי לב שאנחנו לא מחשיבים ימי עסקים את יום הקניה, ימי שבתון, ימי שישי, ימי שבת, ערבי חג, ימי חג. לישובים מרוחקים או קטנים השליחים שלנו יגיעו לרוב בתוך 5 ימי עסקים, ובתקופות של מבצעים, לפני חגים ובתחילת עונה המשלוח עלול להתעכב עד 5 ימי עסקים.
אם עברו מעל 5 ימי עסקים ועדיין לא קיבלת את המשלוח רצוי שתצרי עמנו קשר בכדי שנוכל לברר את העניין ולמנוע עיכובים נוספים. מידע מלא על מדיניות המשלוחים שלנו ניתן למצוא בקישור כאן –משלוחים-.
ניתן לבטל את העסקאות שמבצעים באתר שלנו, בכפוף לחוק הגנת הצרכן, ובהתאם לתקנון שלנו, וניתן לבצע החלפות או החזרות במגוון דרכים.
דמי הביטול שיגבו לא יעלו על 5% משווי העסקה או 100 ₪ (הנמוך מבניהם).
האחריות על טיב המוצרים כשהם יוצאים ממחסני החברה הנה שלנו. אנו נהיה אחראים על כל מקרה שבו יתגלה פגם בהליך היצור של המוצר הספציפי שהגיע אליך, או חלילה פגם מובנה בעצם המוצר עצמו. גבול האחריות שהאתר יישא במקרה של נזק כתוצאה משימוש במוצר ו/או אי אספקת מוצר יהיה עד גובה שווי המוצר במועד הרכישה שלו.
ניתן ליצור עמנו קשר בכל נושא, לרבות ביטול עסקה באחת מדרכי ההתקשרות הבאות:
באמצעות דרכי התקשות אלו – ניתן ליצור עמנו קשר בכל נושא אחר.
נשמח לשרת אותך גם בעתיד!