זויה

אופנה צנועה לנשים

 

מבחר גדול ביותר של חולצות, שמלות וחצאיות צנועות המתעדכן באופן תדיר.

 

1. כללי

” zoyaonline ” (בעברית זויה אונליין), הנו אתר האינטרנט (להלן “האתר”) של ” זויה אופנה (2009) בע”מ ” ח.פ. 514232008 (להלן החברה) ו/או בעלי המניות שבה (להלן הבעלים), המציעה והמוכרת מוצרי אופנה, הנעלה ואביזרים נלווים דרך האינטרנט, באמצעי תשלום ושילוח המשתנים מעת לעת.

*** הוראות תקנון זה יחולו על כל המשתמשים או הגולשים באתר, והוא ורק הוא יהווה את היחס המשפטי בין הלקוחה לחברה.

*** השימוש בלשון נקבה, נועד לצורך הנוחות בלבד, ובכל מקום בתקנון, הכוונה תהיה גם לזכר.

*** שימוש באתר ו/או הצטרפות למועדון הלקוחות של האתר ו/או רכישה דרך האתר ו/או הרשמה לניוזלטר של האתר מותנית בהסכמת המצטרפת ו/או הרוכשת לתנאי תקנון זה; והסכמה לקבלת דואר פרסומי באמצעי המדיה השונים מעת לעת, ככל שיוחלט על ידי הנהלת האתר.

*** החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את תקנון האתר, וזאת ללא כל הודעה מוקדמת או מיוחדת.

*** החברה רשאית להציע באתר מבצעים והנחות, השונים מהמבצעים וההנחות המוצעים ללקוחות בחנות, וכן היא רשאית לבטלן או לשנותם, ללא כל הודעה מוקדמת.

*** כל המוצרים באתר בעברית, והמיועדים למשלוח בתוך ישראל, מתומחרים בשקלים חדשים, הם כוללים מע”מ ואינם כוללים דמי משלוח (אלא אם צוין אחרת במפורש על ידי מנהלי האתר).

*** כל התמונות, כל הנתונים וכל תאור המוצרים השונים וחומרי הגלם מהם הם עשויים – הנם לצרכי המחשה בלבד.

*** שימו לב, לתמונות המוצרים באתר ייתכן ויהיה שינויים בצבעי המוצר בין מסך\מכשיר של כל משתמש בסטייה של עד 10% מהצבע המקורי, במקרה של חילוקי דעות בין החברה ללקוח לא יינתן החזר כספי עבור המשלוחים אלא על פי מדיניות הביטולים של החברה.

*** כל המכירות דרך האתר נערכות בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ”א – 1981, על תקנותיו, כפי שיחולו מעת לעת.

(לחצי כאן לקישור לחוק הגנת הצרכן)

2. רכישה

א. ניתן לרכוש ממצורי האתר, בכפוף לקיומם במלאי, ולבדיקת תקינותם; באמצעות כרטיס אשראי. בהקלדה באתר או באמצעות הטלפון: 054-4502609 (וואטסאפ).

ב. בכל הליך רכישה יש לוודא מסירת / הקלדת הפרטים (מספר אשראי, שם מלא, טלפון, דואר אלקטרוני, כתובת) באופן מדויק. יצוין כי הזמנות אשר יכילו פרטי לקוח לא מדויקים, עלולות להתבטל.

ג. בכל מקרה שבו הזמנה לא קיבלה את אישורו הסופי והמוחלט של אמצעי התשלום, ובכל מקרה שהזמנה נמצאת בהליך של בירור אישור אמצעי תשלום – ההזמנה עלולה להתבטל, ללא חובה להודעה מוקדמת מצד האתר.

ד. הנהלת האתר מפעילה את מירב כוחה בכדי שכל המידע המוצג באתר יהיה מידע מלא ונכון, ובכך יקל על הרכישה דרך האתר; אך יובהר כי עלולים להופיע פריטים אשר אינם עוד במלאי, ויתכנו אי דיוקים או סטיות בין המידע המוצג למצב בפועל. בכל מקרה האתר לא יישא בכל אחריות לנזקים הנובעים מטעויות אלו או הקשורים אליהן בדרך כלשהי.

ה. למען הסר ספק, יצוין כי משלוח הודעת דואר אלקטרוני לכתובת הלקוחה, אינה מהווה ראיה סופית על אישור קליטת ההזמנה; ורק הרשום במחשבי האתר יהווה ראיה לקיום ההזמנה כאמור.

ו. כל הרוכשים באתר רשאים לבטל את רכישתם, בכפוף למדיניות הביטולים הכתובה בתקנון, ובכפוף לחוקי המדינה המתייחסים לעניין.

ז. דמי המשלוח, במידה וקיימים כאלה, יגבו ביחד עם התשלום הראשון, במקרה של עסקה בתשלומים.

ח. במידה ובחרת באפשרות של "איסוף עצמי ממחסני החברה" תקבלי הודעה כשהזמנתך מוכנה לאיסוף

3. שילוח

א. לאחר שהזמנה נקלטה במחשבי האתר, והיה והמוצרים בהזמנה קיימם במלאי ונמצאו תקינים וראויים למשלוח, ולאחר שאושרה העסקה על ידי אמצעי התשלום – תישלח ללקוחה הודעה על כך, בצירוף פרטי המשלוח.

ב. המשלוחים יהיו באמצעות דואר ישראל או חברת שילוח, ויערכו על פי התקנות שלהם ועל אחריותם. האתר לא יהיה אחראי לכל עיכוב ו/או אי אספקה שנגרם עקב אירועים שאינם בשליטתו המוחלטת.

ג. נשתדל לספק ולשלוח לכם את המוצר, בתוך יומיים שלושה, אך ההתחייבות לזמני אספקת המוצרים יהיו 1 – 14 ימי עסקים (לא ימנו ימי שישי ושבת, ערבי חג וחגים).

ד. אזורי החלוקה מוגבלים. במידה וחברת המשלוחים או הדואר אינם יכולים להגיע לכתובת שביקשת, ננסה ליצור עמך קשר למציאת פתרון חלופי.

ה. עלות המשלוח משתנה מעת לעת , ועומדת על 25 ש”ח למשלוח באמצעות שליח עד אלייך (לבית או לעבודה).

ו. כל הרוכשים באתר מתחייבים ליידע את האתר, באמצעות הדוא”ל, באמצעות הטלפון או באמצעות האפשרות של “צור קשר”, על כל עיכוב בהגעת המשלוח של מעבר לזמני האספקה המקסימליים. רוכשים שלא יידעו את הנהלת האתר על אי הגעת המשלוח יהיו מנועים מכל טענה בעניין.

חובה על הלקוח- לאחר קבלת ההזמנה יש לוודא תקינות הזמנה 

{שכל הפריטים ישנם בהזמנה במידה ובצבע שהוזמן ואכן בדיקת המוצרים ותקינותם}וליידע את החברה בצור קשר באתר או בטלפון של שירות הלקוחות מיד בהגעת המשלוח, 

רוכשים שלא יידעו את הנהלת האתר על אי תקינות ההזמנה ובזמן סביר, יהיו מנועים מכל טענה בעניין.

4. החזרה / ביטול עסקה

א. כל פעולות הרכישה באתר כפופות לחוק הגנת הצרכן התשמ”א (1981), על תקנותיו השונות, כפי שיחולו מעת לעת. (לחצי לצפיה בתקנות חוק הגנת הצרכן בדבר ביטול עסקה)

ב. כל הלקוחות רשאים להחזיר את הטובין הנרכשים באתר, למעט טובין שצוינו בחוק הגבלות על החזרתם; ולקבל החזר כספי מלא על המוצר, בקיזוז דמי ביטול של 5% שלא יעלה על 100 ש"ח, ובתנאי שאמצעי התשלום יאפשר זאת.

ההחזרה תהיה באותו אמצעי התשלום ששימש לרכישה, ככל שהדבר יאפשר (לא יהיו החזרים כספיים למשלמים בכרטיסי דיירקט למיניהם או בכרטיסי אשראי נטענים למיניהם. רוכשים באמצעים אלו, יהיו רשאים לקבל קרדיט / זיכוי / שובר לרכישה באתר).

ג. על הטובין המוחזרים להיות חדשים ובאריזתם / צורתם המקורית, ללא פגם כלשהו, שלא נעשה בהם שימוש כלל, ושהתווית שהוצמדה להם עודנה במקומה. על הרוכשים לוודא כי הפריט שהגיע הוא הפריט המוזמן, ושלא נפלה כל טעות המונעת הנאה מרבית ממנו (הדגם נכון, הצבע נכון, המידה נכונה, המרקם וכל התכונות הנוספות מתאימים), זאת בטרם יעשו בו שימוש ראשוני; שכן החברה מאפשרת החזרת מוצרים חדשים בלבד!

ד. החזרת הטובין תהיה בכל דרך שתבחרו, ובתנאי שהם יגיעו למחסני החברה, או לסניף הדואר הקרוב אליהם, בתוך 14 ימים לכל המאוחר. הטיפול בביטול העסקה על ידי הרוכשת, יהיה בתוך 10 ימים מיום שהטובין הוחזרו למחסני החברה על פי תנאי תקנון זה.

ה. האתר שומר לעצמו את הזכות לבטל בעצמו הזמנה, כולה או מקצתה, מסיבה של חוסר במלאי תקין, טעות בין המוצג לקיים בפועל, או משום חשד לשימוש בלתי הולם באתר ו/או שלא על פי תקנון זה.

ו. על ביטול הזמנה שנקלטה יודיע האתר באמצעות הטלפון או באמצעות הדואר האלקטרוני.

ז. הרוכשים באתר מוותרים מראש על כל טענה בדבר נזק כלשהו, בין אם ישיר ובין אם עקיף, שיגרם למי מהם או מטעמם עקב שימוש באתר ו/או עקב ביטול הזמנה מצד האתר כאמור בסעיף ה’.

ח. ל הרוכשות באתר ראשיות לבטל את העסקה בהתאם לתקנות חוק הגנת הצרכן "ביטול עסקה" 
חוק הגנת הצרכן

צרכן רשאי לבטל עסקה (שאינו נמנה בחריגים כמופרט להלן) מיום ביצוע העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת הנכס או מיום קבלת מסמך הכולל את פרטי העסקה, ואם הוא אזרחח ותיק, עולה חדש או אדם עם מוגבלות (וההתקרשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לבין הצרכן) - תוך 4 חודשים מיום קבלת הנכס או קבלת המסמך הכולל את פרטי העסקה, המוקדם מבניהם. ככל שהביטול שלא עקב פגם, אי התאמה או אי אספקה במועד, אנו רשאים לגבות 5% או 100 ש"ח דמי ביטול, הנמוך מבניהם.

בעת ביטול עסקה שאינו עקב פגם, עליך להחזיר את המוצר למחסן שלנו ברחוב החומה 4 בראשון לציון בשעות 10:00 - 17:00 בימים א' - ה' או לשלוח אותם דרך אחד מסניפי הרשת (שאינו זכיין).

תוכלי לשלוח את את ההאריזה בדואר רשום או באמצעות שליח מטעמך לכתובת החומה 4 בראשון לציון.

בנוסף ניתן להזמין שליח מטעמנו (בלחיצה כאן) או באמצעות יצירת קשר עם שירות בעלות של 25 ש"ח.

ככל שעומדת לך זכות ביטול העסקה, עלייך לשלוח הודעת ביטול באחת מהדרכים שלהלן: 

  • באמצעות הפקס במספר 03-5060200 
  • באמצעות שליחת הודעת וואטסאפ כתובה (לא קולית) למספר 054-4502609 (לא בשבת). ניתן ללחוץ ישירות על האייקון הנמצא למטה בצד שמאל 
  • בדואר רשום לכבוד זויה אופנה בע"מ רחוב החומה 4 ראשון לציון 
  • בעל פה באמצעות הטלפון במספר 054-4502609 (בימים א' – ה' בשעות 10:00 –17:00) 

בהודעת הביטול יש לציין את שמך המלא, הטלפון, ומספר הזמנה (או מספר חשבונית). ככל שהודעת הביטול תינתן בעל פה, אנו רשאים לבקש פרט מזהה נוסף.

אנו שואפים לספק מוצרים ללא פגם, אולם אם בכל זאת נתגלה פגם, אי התאמה בין ההזמנה למה שהתקבל, או שהוצר לא סופק, זכותך לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה ולא נגבה דמי ביטול או דמי משלוח אלינו.

5. כשרות ואישור שימוש

א. המשתמש באתר זה מצהיר בזאת, כי הוא מעל גיל 18, ורשאי על פי דין לבצע רכישות בסחר מרחוק; כן מצהיר המשתמש כי קיבל את הסכמת בעל אמצעי התשלום, לרכוש באמצעותו מוצרים באתר.

ב. כל התכנים, הטקסטים, הסמלים, התמונות, הגרפיקה, וכל הנתונים המצויים בחברה ו/או באתר, לרבות שיטות ודרכי פעולה, רשימת המוצרים והכינוי הניתן להם, המוצרים בעצמם ושילובם באתר – הנם קניין רוחני ורכושה הבלעדי של חברת ZOYA ובעליה.

ג. כל העושה שימוש במי מסמלי האתר ו/או החברה ו/או בקניין רוחני של האתר ו/או החברה, כמפורט בסעיף ב’ לעיל – יראו אותו כאילו פגע בזכויות היוצרים של החברה, גם אם טרם נעשה רישום של סימן מסחר לגבי הפגיעה, על כל המשתמע מכך.

ד. כל המבצע פעולות, שיש בהם בכדי להפריע לתפעולו התקין של האתר, או של החברה (אם בדרך של מסירת פרטים כוזבים, או בכל דרך אחרת) – יראו אותו כאילו השיג גבול ונכנס למשרדי החברה בפעולותיו, על כל המשתמע מכך.

ה. כל המעתיק ו/או המציג ו/או השומר ו/או האוסף תכנים מהאתר ו/או המתיר לאחר לעשות כן, והיה זה באמצעות תוכנה או מכשיר כלשהו, שלא למטרה לשמה מיועד האתר – יראו אותו כפוגע בזכויות היוצרים והקניין הרוחני של החברה, על כל המשתמע מכך.

ו. כל המשתמשים באתר, מצהירים בזאת כי הם משתמשים בו למען המטרה שלשמה נועד (הצגה ומכירה של בגדים, הנעלה, אביזרי אופנה ומוצרי טיפוח דרך האינטרנט) ובתום לב.

*** כל העובר על סעיף גדול 5 לעיל (להלן הסעיף שכותרתו “כשרות ואישור שימוש”), כולו או מקצתו, על סעיפי המשנה שבו, יהיה צפוי לתביעה משפטית מתאימה, גם אם לא יוכח שמעשיו גרמו כל נזק לאתר ו/או לחברה.

*** המשתמש שלא על פי תקנון זה, מוותר מראש על כל טענה שלא גרם בפעולותיו כל נזק לאתר או לחברה.

6. פרטיות וקניה בטוחה

א. האתר והחברה אינם שומרים את פרטי כרטיסי האשראי או כל אמצעי תשלום אחר.

ב. החברה משתמשת בחברות סליקה, מהגדולות במשק הישראלי, הפועלות על פי תקני אבטחה מחמירים, והיא עושה כמיטב יכולתה בכדי לשמור על פרטיות הלקוחות ופרטי כרטיסי האשראי שלהם.

ג. בעת הזנת פרטי כרטיס האשראי, נכנסים לפעולה אמצעי אבטחה מתקדמים, שכל ייעודם הוא מניעה של אפשרות שימוש לרעה במידע המוזן, כל זאת בדף חיצוני ומאובטח ועל פי תקנים מחמירים.

*** אתן יכולות להיות רגועות לחלוטין כשאתן רוכשות מוצרים באתר!

כל המידע המוגן על פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א – 1981, שיתכן ויכיל פרטים שיאפשרו לזהות את מי מהגולשים באתר; לרבות שם, טלפון, כתובות, מספרי תעודת זהות וכדומה; לא יימסר לאחר למעט המידע הרלוונטי שיימסר לגוף ו/או ישות אחרת בהתאם למדיניות המפורטת להלן:

מידע רלוונטי לחברת השילוח לצורך תיאום משלוח כלשהו ו/או לצורך בדיקה של משלוח כלשהו.

מידע רלוונטי במקרה שבו החברה המפעילה את האתר תידרש לעשות כן על ידי בית משפט כלשהו, ו/או במקרה שבו תהיה מחלוקת בעלת אופי משפטי בין הגולש/ת לבין החברה מפעילת האתר.

מידע רלוונטי לעובדי החברה שמפעילה את האתר או לעובדים מטעמה שהם עובדי חברה אחרת, הקשורה לחברה המפעילה את האתר, וכל זאת בכדי לאפשר פעילות תקינה של האתר בכל עת.

החברה עשויה לעשות שימוש ב”עוגיות (Cookies) “על כל המשתמע מכך.

7. שירות לאחר קניה או לאחר שימוש בטובין שנרכשו באתר

א. אין האתר או החברה המפעילה אותו אחראים על כל נזק ישיר או עקיף שיגרם כתוצאה משימוש באתר, או במוצרים הנמכרים דרכו, גם אם שבתום לב; לרבות בשל אי אספקת מוצר, אספקה באיחור, אספקה של מוצר באופן שגוי, אספקת מוצר פגום, אספקת מוצר שלא בשלמותו; או מכל סיבה אחרת.

ב. בכל מקרה, הרוכשים רשאים לבטל את הרכישה, כאמור בסעיף 4 לעיל

ג. יש להקפיד ולעשות שימוש במוצרים על פי הוראות היצרן ו/או היבואן, לפי העניין (ובפרט כביסה ויבוש), ומומלץ לכבס סריגים וג’ינסים בנפרד בפעמיים הראשונות, שכן תתכן העברת צבעים תוך הכיבוס.

ד. האתר מוכר גם טובין שאינם מיוצרים או מיובאים על ידי החברה, אלא נרכשים עבורכן מספקים חיצוניים.

ה. החברה עושה כמיטב כוחה, בכדי לספק לכן במועד מוצר נכון ואיכותי. בכל מקרה של טענה בדבר פגם מובנה כלשהו בטובין ו/או בפעילות של האתר – נא ליצור קשר עם משרדי האתר, באמצעות הדואר האלקטרוני ו/או הטלפון, ואנשי שירות הלקוחות של האתר ישתדלו לחזור אליכן בתוך 3 ימי עסקים.

ו. גבול האחריות שהאתר ישא במקרה של נזק כתוצאה משימוש במוצר ו/או אי אספקת מוצר – יהיה עד שווי המוצר במועד הקניה. מעבר לתמורה ששולמה בעד המוצר שנרכש,- החברה לא תישא בכל נזק שיגרם כתוצאה משימוש במוצרים, גם אם שבתום לב, וגם אם יוכח שנגרם כתוצאה משימוש במוצר ו/או גלישה באתר, בכלל; ובפרט בשל נזק שנגרם כתוצאה מאיכות ירודה המוצר, התפרקות המוצר, אי עמידות המוצר לאורך זמן, התקלקלות המוצר בכביסה, העברת צבע מהמוצר לרכוש אחר (בין עם מלבישה, חיכוך או כיבוס), השפלה שנגרמה כתוצאה משימוש במוצר, נזקי גוף שנגרמו כתוצאה משימוש במוצר, נזק כלכלי אחר שיגרם כתוצאה משימוש במוצר או אי אספקתו.

וואטסאפ \ שירות לקוחות – טלפון {לא מקבלים הודעות SMS}

 054-4502609

הנהלת החברה 

טלפון: 03-5060100

פקס: 03-5060200

דואר פיזי לכתובת החומה 4 ראשון לציון בלבד!

דוא”ל info@zoyaonline.co.il

או ללחוץ כאן ליצירת קשר בפשטות

תודה שקראתן עד הסוף!

ZOYA מאחלת לכן קניה מהנה ובטוחה.